Mija już 4 lata, a w mojej optyce tych wydarzeń nic się nie zmieniło.
Mija już 4 lata, a w mojej optyce tych wydarzeń nic się nie zmieniło.
carcinka carcinka
608
BLOG

SMOLEŃSK, WIDZIAŁAM

carcinka carcinka Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

 

 

Pozdrawiam wszystkich leśnych oraz innych szczerych patriotów i zapraszam do obejrzenia mojego filmiku z końca grudnia.2010 roku

 

I Rocznica Tragedii Smoleńskiej - wtedy jeszcze wszyscy wierzyliśmy, że szybko poznamy prawdę o tym co naprawdę wydarzyło się w Smoleńsku i że nasi sojusznicy nam w tym pomogą. Wierzyliśmy w Zmianę, w nową sprawiedliwą władzę....

 

Zobacz galerię zdjęć:

A nie da się całego "wkleić" ???
ASMODEUS23:02
A nie da się całego "wkleić" ???
ASMODEUS23:02 Wersji jest jeszcze parę :) ASMODEUSZU
carcinka
O mnie carcinka

Jestem OK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka