... za jej wyjątkową jadowitą podłość, która wyczerpuje przesłanki bytu przestępstw z art. 212, § 2, 216 § 2 KK
... za jej wyjątkową jadowitą podłość, która wyczerpuje przesłanki bytu przestępstw z art. 212, § 2, 216 § 2 KK
carcinka carcinka
1138
BLOG

Ja też doniosłam na Senyszyn...

carcinka carcinka Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 23

 

W dniu dzisiejszym pułkownik Tadeusz Bieńkowicz "Rączy" (znany z odbicia więzienia w Lidzie),  kapitan Lech Rudziński "Goniec" (żołnierz "Łupaszki") oraz za ich zgodą moja skromna osoba, złożyliśmy 3 zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa (składa się indywidualnie) przez Joannę Senyszyn (PZPR, NSZZ "Solidarność", SLD).

Jolanta Synyszyn w dniu 2 marca 2015 r. w TVN-ie, następnego dnia po Narodowym Dniu Pamięci „Żołnierzy Wyklętych, wypowiedziała słowa głębko ich znieważające.

 

 

Przy składaniu zawiadomień towarzyszył nam mecenas Andrzej Siedlecki b. Prezes Stowarzyszenia Łagierników Żołnierzy AK, który otrzymał pełnomocnictwa procesowe.

Ja też doniosłam na Seynyszyn...

 Materiał video opublikuję w dniu jutrzejszym.

 

Ja też doniosłam na Seynyszyn...

Ja też doniosłam na Seynyszyn...

 

Art. 212

§ 1.  Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie mającą osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności, podlega grzywnie, karze ograniczenia albo pozbawienia wolności do roku.

§ 2. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w § 1 za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

 
Art. 216
 
§ 2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.
 
 

Zastanawiałam się czy nie powołać się dodatkowo na Art. 133 Konstytucji z Rozdziału XVII Przestępstwa przeciwko Rzeczypospolitej Polskiej - ostatecznie jednak zdecydowałam, że moje zawiadomienie będzie tej samej treści co pozostałe. Jak się dowiedziałam podobno z tego artykułu nikt w III RP nie został jeszcze skazany. Proszę mnie poprawić jeśli się mylę.

Art. 133

Kto publicznie znieważa Naród lub Rzeczpospolitą Polską, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

 

O przebiegu sprawy będę czytelników mojego bloga informować na bieżąco.

 

carcinka
O mnie carcinka

Jestem OK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka