Pod Pałacem. Na zdjęci śp. bloger Shortcut (tyłem), śp. Stanley (z prawej)
Pod Pałacem. Na zdjęci śp. bloger Shortcut (tyłem), śp. Stanley (z prawej)
carcinka carcinka
1057
BLOG

Bloger Stanley nie żyje

carcinka carcinka Rozmaitości Obserwuj notkę 7

Stanisław Szurowski STANLEY, prawy patriota, członek Lasu Smoleńskiego nie żyje. 15 kwietnia przegrał walkę z rakiem. Rakiem, którego już raz pokonał paręnaście lat temu lecz ten najwyraźniej uaktywnił się na nowo w zeszłym roku i ostatecznie wygrał. Mówił, że nie miał żadnych objawów, po prostu któregoś pięknego dnia podjechał na stację paliw, kupił hot - doga, po którym nagle źle się poczuł, no i zaczęło się...

Staszek pochodził z patriotycznej rodziny, bardzo sobie cenił Jozefa Piłsudskiego. Nadzieję na normalność w kraju wiązał z partią PiS, którą aktywnie wspierał, ale przede wszystkim kochał swoją rodzinę, Boga i Polskę.

Oprócz aktywności w Lesie Smoleńskim wspierał też Solidarnych 2010. Jeśli widzieliście sprzęt Lasu Smoleńskiego podczas wykładów Pod Namiotem, to powinniście wiedzieć, że rozstawiał go razem z innymi leśnymi (Frankiem, Stefanem, Januszem) przez ok. 1,5 roku. Na zawołanie: przywieź, zmontuj, rozmontuj, zawieź.

Kto znał Staszka wie jaki był na codzień: spokojny, miły, uśmiechnięty, życzliwy.... Raz gdy padł mi samochód zrobił z 30 kilometrów, by mi pomóc. Szlachetny człowiek, który umiał cieszyć się życiem. Żył aktywnie, uprawiał sport.

W młodości zarabiał grając zawodowo w siatkówkę, m.in. we Francji, potem własny biznes.

Sam o sobie pisał ZOOLOGICZNY ANTYKOMUNISTA http://stanley.neon24.pl/. Komentował na Salonie, ale nie pamiętam pod jakim nickiem, gdyż ja dopiero od niedawna tu piszę.

W imieniu swoim własnym i Lasu Smoleńskiego żegnam Ciebie Staszku. Krysiu, Marysiu, tak mi smutno. PAMIĘTAMY I NIE ZAPOMNIMY ! NA PRZEKÓR MGLE !!

 

Po nagonce medialnej z dnia 11.07.11: http://www.dailymotion.com/video/x12z9ym_wpuszczeni-w-balon-11-07-11_news  nasz "leśny" bloger Stanley został wezwany na policję w celu złożenia wyjaśnień

 

Msza jest we środę 22.04.15, o godz. 11.00 w kaplicy św. Ignacego na Wólce Węglowej (Cmentarz Północny). Potem pogrzeb.  https://www.facebook.com/ttsstanley?ref=ts&fref=ts

Oczywiście Las tam będzie.

 

Bloger Stanley nie żyje

Zobacz galerię zdjęć:

Po co się przemęczać :)
Po co się przemęczać :) Drukarnia Lasu Smoleńskiego Zanim zacznie się "ruch"
carcinka
O mnie carcinka

Jestem OK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości