carcinka carcinka
388
BLOG

Sprawa Senyszyn - połączenie postępowań

carcinka carcinka Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

 

Pragnę poinformować blogerów i czytelników S24, że w sprawie Senyszyn doszło do połączenia postępowań. I tak do wniosku, który złożyłam wspólnie z żołnierzami AK (na filmie) oraz mecenasem Siedleckim, zostały dołączone pozostałe wnioski (w tym m.in. wniosek fundacji "Łączka"). Jedyny jak na razie minus całej sprawy dla mnie to jest gdy listonosz przynosi mi listy z prokuratury :) Wolałabym dostać wreszcie z sądu - z wyrokiem skazującym antypolkę, ex posłankę Senyszyn na 2 lata więzienia  (skoro golenie głów nie jest już obecnie praktykowane).

 

Sprawa Senyszyn -połączenie postępowań

 

carcinka
O mnie carcinka

Jestem OK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka